سرای خیال

گزیده‌هایی از سروده‌های سخن‌سرایان پیشین و امروز

سرای خیال

گزیده‌هایی از سروده‌های سخن‌سرایان پیشین و امروز

با سلام خدمت همه گرامیانی که محبت داشتند 

 و به این جا سر می‌زدند، چراغ این وبلاگ به دلیل مسایل داخلی!! یک چندی خاموش خواهد بود. تا 

 چه پیش آید!! برای همه شما آرزومند روزها و 

 لحظات سرشار از نیکی و نیکویی هستم.  

شمس  

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ

وای وقتی می گید دخترم خیلی خوبه ... خوشم میاد ...

زهرا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

من خوبم مرسی آقا بابایی ...

زهرا یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ

دارم سعی می کنم همین کار رو بکنم (آیکون من الان خیلی بهترم )

زهرا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ق.ظ

ممنون از اومدنتون

الهام شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ http://elham645.blogfa.com/

سلام
هنوز خاموشین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد